Általános szerződási feltételek
Az általános szerződési feltételek tartalmazzák az Odango webáruház - Horváth István e. v. Székhelye: Magyarország, 9028, Győr, Nyerges utca 1. Adószáma; 66802473-1-28, Nyilvántartási száma; 39306887 - által üzemeltetett www.odango.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérlek, csak akkor vedd igénybe a szolgáltatásainkat, ha ezen pontok mindegyikével egyetértesz, és elfogadod.
Az általános szerződési feltételek hatálya a www.odango.hu címen elérhető webáruházra, a webáruház keretében nyújtott szolgáltatásokra, azok igénybevételére, illetve a használata során létrejött értékesítésekre terjed ki.
A www.odango.hu - néven működő webáruház üzemeltetője, és elérhetőségei;
Horváth István e.v. Székhelye: Magyarország, 9028, Győr, Nyerges utca 1. Adószáma; 66802473-1-28, Nyilvántartási száma; 39306887. Telefon; 06707727910. E-mail; odango@odango.hu Tevékenysége: Internetes csomagküldő kiskereskedelem.
A tárhely szolgáltató adatai:
ShopRenter.hu Kft. Székhelye: Magyarország, 4028 Debrecen, Kassai út 129. Cégjegyzékszám: 09-09-020636, Adószáma: 23174108-2-09
*
*
Vásárlónak számít minden megfelelően regisztrált, vagy nem regisztrált felhasználó, aki a www.odango.hu oldalon szolgáltatást vesz igénybe, vagy vásárlást kezdeményez.
Regisztráció esetén az alábbi adatok megadása lehetséges: e-mail cím, jelszó, vezetéknév, keresztnév, cégnév, a cég adószáma, telefonszám. A regisztrációt követően a vásárló a megadott e-mail címmel és jelszóval tud belépni a rendszerbe. Amennyiben a vásárló elfelejti jelszavát, kérésre új jelszót készítünk, melyet elküldünk a regisztráció során megadott e-mail címre. Az így elküldött jelszót a vásárló megváltoztathatja.
A vásárlás során megadott adatok kezelésére vonatkozó szabályokat az Adatkezelési és adatvédelmi szabályzat tartalmazza. Lásd itt; http://odango.hu/adatvedelem_16
A megadott regisztrációs adatok a rendszerben, bármikor szabadon megváltoztathatóak.
*
*
A vásárlónak lehetősége van válogatni a honlapon feltüntetett összes termékből. Kiválasztás után ezek a kosárba kerülnek, onnan pedig a pénztárba. Amint Az adatok megadása befejeződött, ki kell választani egy szállítási módot, amelyet az alábbi szolgáltatók biztosítanak;
1. GlS General Logistics Systems Hungary Kft. Székhelye: Magyarország, 2351 Alsónémedi, Európa u. 2. Adószáma; 12369410-2-44. további információ; adatvedelem@gls-hungary.com
2. FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság. Székhelye: Magyarország, 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9.; cégjegyzékszáma: Cg.10-10-020309; adószáma: 25034644-2-10. Telefon: +36 1 999 0369, e-mail: info@foxpost.hu
A szállítás vagy átvétel kiválasztása után következik a rendelés véglegesítése, amit a "megrendelem" gombal lehet lezárni. Bővebb információt a megrendelés folyamatáról itt: http://odango.hu/hogyan_mukodik_a_vasarlas_18 , a szállítási módokról pedig itt olvashat: http://odango.hu/hogyan_mukodik_a_szallitas
A honlapon feltüntetett árak minden esetben az ÁFÁ-val növelt ellenértéket jelentik, meghatározásukra forintban kerül sor.
A rendelés véglegesítése után, a vevő fizetési kötelezettséggel rendelkezik, amiről minden esetben tájékoztatást küldünk. Az áru vevő általi kézhezvételekor lezárul a rendelési folyamat. Ugyanakkor a vevőt a kézhezvételtől számított 14 napos elállási jog illeti meg. Ez azt jelenti, hogy a vásárlástól a megadott határidő alatt indoklás nélkül elállhat. Az www.odango.hu pedig visszatéríti a teljes vételárat.
Ha a rendelés végösszegét a rendelés véglegesítése után 5 munkanapon belül nem egyenlítik ki felénk, fenntartjuk a jogot, hogy töröljük a vásárlást.
A webáruházunkból rendelni csak 16 éven felülieknek engedélyezett, vagy szülői engedéllyel lehetséges.
A megrendelések leadása az odango.hu webáruházban kizárólag elektronikus úton történhetaz www.odango.hu webcímen. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a szolgáltató szintén elektronikus úton e-mailben küldi el a vásárlók részére.
A megrendelés átvétele személyesen, futárszolgálattal, vagy a Foxpost csomagautomatákkal törlténhet. Errőlől bővebb információ itt; http://odango.hu/hogyan_mukodik_a_szallitas
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefonon van lehetőség.
Ha sikertelen a kézbesítés:
1. A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vásárlót terhelik.
2. Ha a vevőhöz már sérülten érkezik a csomag, akkor azt a vásárló nem köteles átvenni, és pénzvisszatérítésre jogosult.
3. A vevő kézbesítéskor egyéb esetben is megtagadhatja az átvételt, illetve vásárlását az átvételt követő 14 napig, indoklás nélkül visszamondhatja. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
A futárszolgálattal rendelt termékek ellenértékét, valamint a szállítás költségét a futárnak kell fizetni készpénzben vagy bankkártyával a csomag átvételekor. A Foxpost csomagautomatáknál átvett csomagok esetében készpénzzel és bankkártyával lehet fizetni.
*
*
Bővebben az elállási jogról:
1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján vagy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja e-mailben (szukits.info@gmail.com), vagy faxon (06-62-555-632) vagy köteles azt a Szolgáltató részére a székhelyére történő ajánlott küldeményként feladni, megküldeni.
2. A Vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.
3. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
4. Elállás esetén a terméket saját költségén küldje vissza a szolgáltató székhelyére (1157, Budapest, Nyírpalota út. 71.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza. Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. A termék adásvétele esetén a szolgáltató mindaddig visszatarthatja a vételár visszafizetését, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt a Szolgáltató részére visszaküldte. A termék vételárát és a szállítási költséget csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméket visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy azt az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte.
5. A visszatérítés során banki átutalásos fizetési módot alkalmazunk, amely során a vásárló által megadott bankszámlára történik meg az átutalás.
6. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
A szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
Hibás teljesítés esetén a szolgáltató jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra nem köteles.
A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy amennyiben a vásárló legalább 3 rendelés esetén a terméket kiszállításkor alapos ok nélkül nem veszi át, a megrendeléshez fűződő jogosultságát korlátozza.
Ha a vásárlónak bármilyen kérdése van a termékkel, vagy a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, joga van a szolgáltatóhoz www.odango.hu fordulni. Email; odango@ citromail.hu. Telefon; +36/06 70 772 7910
*
*
Panasz esetén lehetősége van a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez is fordulni.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli ennek keretében köteles határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a vállalkozás székhelye, telephelye vagy fióktelepe nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
A 524/2013/EU rendelet 14. cikke alapján Önnek lehetősége van továbbá, hogy a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU címen elérhető online vitarendezési platformon az interneten vásárolt termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos jogvitáit, bírósági út igénybevétele nélkül rendezze.
A fogyasztónak panaszaival lehetősége van fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör tekintetében elsősorban a területileg illetékes járási hivatalhoz is fordulni.
Ha bármi kérdés felmerül, bővebb információt nyújtunk itt; email; odango@ odango.hu. Telefon; +36/06 70 772 7910
Frissítve; 2020. 05. 04.