Mennyibe kerül a szállítás?
Nálunk szállítás díja rendelésenként fizetendő, nem súly, vagy mennyiség alapján. Ez azért szuper, mert bármennyit vásárolsz, bármilyen értékben, a szállítási költség nem fog változni! Tehát a szállítási költség mindig állandó lesz.
Áraink: Személyes átvétel: Ingyenes, GLS futárral előre utalással 1972Ft, GLS futárral utánvétellel; 2172Ft, Foxpost csomagautomata; 1190Ft, Postával ajánlott levélként; 533Ft
*
*
Hogyan lehet itt vásárolni?
Először is válogasd ki, és rakd kosárba a választott dolgokat. Utána végig kell menni egy egyszerű rendelési folyamaton. Címedet kell megadnod, a neved, és hogy hogyan szeretnéd megkapni a csomagot. Ne félj, bármi hibát vétesz, e-mailben még megbeszélheted velünk, vagy visszamondhatod a rendelést.
*
*
Lehet nézelődni a boltban?
Erre kérlek használd a webáruházunk. Fizikai boltot nem tartunk fent, így nézelődésre sincs lehetőség.
*
*
Itt vagyok a címen, de nem találom a boltot!
Nem nyitottunk fizikai boltot. Minden terméket a közeli raktárunkból hozzuk, rövid időn belül. Ha annak ellenére jöttél a címre, hogy azt nem beszélted meg velünk előre, hívj!
*
*
Nem tudok pénzt utalni, nincs bankszámlaszámom. Lehet akkor fizetni amikor átveszem a csomagot?
Természetesen igen. Ilyenkor vagy a Személyes átvételt, vagy az Utánvételes futár - opciót kell választani a szállítási lehetőségek közül. Bővebb információt erről a "Hogyan működik a szállítás?" menüpontban találsz.
*
*
Lehet foglalni, későbbi fizetéssel?
Erre nincs lehetőség. Rendelésed 5 munkanapig őrizzük, utána ha nem egyenlíted ki a számlát, töröljük.
*
*
Lehet foglalni következő conra?
Igen, az esemény előtt 2 héttel aktiválunk egy "Mondoconos átvétel" lehetőséget, amit a szállítási lehetőségek közül fogsz majd tudni kiválasztani.
*
*
Le lehet mondani a rendelésemet?
Igen. Vásárlás után ezt akár 3 hétig megteheted, még akkor is, ha már átvetted és kifizetted a csomagot.
*
*
Hibás a termék, mit tegyek?
Sajnos néha előfordul, hogy mi is hibázunk. Ilyenkor fényképpel kell igazolni a hibát. Írj nekünk bátran, és küldünk belőle egy újat. Ha nekünk sincs, postafordultával visszakapod a pénzed.
*
*
Nem kaptam semmilyen e-mailt a rendelés leadása után! Mi a teendőm?
Minden rendelésre 24 órán belül e-mailt küldünk. Ha nem kapsz levelet, kérlek írj nekünk. Ha úgy gondolod nálad volt hiba, add le még egyszer a rendelésed. Nem fogjuk 2x elküldeni ugyanazt a terméket, erre figyelünk.
*
*