Üdvözlünk! Webáruházunk cookie -kat használ,

melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást tudjunk nyújtani számodra. Ha többet szeretnél tudni, kattints ide.

Újra nyitva! Éljen! Újra nyitva! Éljen!

Gyakran feltett kérdések!

 

Mennyibe kerül a szállítás?

 

Nálunk szállítás díja rendelésenként fizetendő, nem súly, vagy mennyiség alapján. Ez azért szuper, mert bármennyit vásárolsz, bármilyen értékben, a szállítási költség nem fog változni! Tehát a szállítási költség mindig állandó lesz.
Áraink:
Személyes átvétel: Ingyenes, GLS futárral előre utalással 1972Ft, GLS futárral utánvétellel; 2172Ft, Foxpost csomagautomata; 1190Ft, Postával ajánlott levélként; 533Ft

*

*

 

Hogyan lehet itt vásárolni?

Először is válogasd ki, és rakd kosárba a választott dolgokat. Utána végig kell menni egy egyszerű rendelési folyamaton. Címedet kell megadnod, a neved, és hogy hogyan szeretnéd megkapni a csomagot. Ne félj, bármi hibát vétesz, e-mailben még megbeszélheted velünk, vagy visszamondhatod a rendelést.

*

*

Lehet nézelődni a boltban?

Erre kérlek használd a webáruházunk. Fizikai boltot nem tartunk fent, így nézelődésre sincs lehetőség.

*

*

Itt vagyok a címen, de nem találom a boltot!

Nem nyitottunk fizikai boltot. Minden terméket a közeli raktárunkból hozzuk, rövid időn belül. Ha annak ellenére jöttél a címre, hogy azt nem beszélted meg velünk előre, hívj!

*

*

Nem tudok pénzt utalni, nincs bankszámlaszámom. Lehet akkor fizetni amikor átveszem a csomagot?

Természetesen igen. Ilyenkor vagy a Személyes átvételt, vagy az Utánvételes futár - opciót kell választani a szállítási lehetőségek közül. Bővebb információt erről a "Hogyan működik a szállítás?" menüpontban találsz.

*

*

Lehet foglalni, későbbi fizetéssel?

Erre nincs lehetőség. Rendelésed 5 munkanapig őrizzük, utána ha nem egyenlíted ki a számlát, töröljük.

*

*

Lehet foglalni következő conra?

Igen, az esemény előtt 2 héttel aktiválunk egy "Mondoconos átvétel" lehetőséget, amit a szállítási lehetőségek közül fogsz majd tudni kiválasztani.

*

*

Le lehet mondani a rendelésemet?

Igen. Vásárlás után ezt akár 3 hétig megteheted, még akkor is, ha már átvetted és kifizetted a csomagot.

*

*

Hibás a termék, mit tegyek?

Sajnos néha előfordul, hogy mi is hibázunk. Ilyenkor fényképpel kell igazolni a hibát. Írj nekünk bátran, és küldünk belőle egy újat. Ha nekünk sincs, postafordultával visszakapod  a pénzed.

*

*

Nem kaptam semmilyen e-mailt a rendelés leadása után! Mi a teendőm?

Minden rendelésre 24 órán belül e-mailt küldünk. Ha nem kapsz levelet, kérlek írj nekünk. Ha úgy gondolod nálad volt hiba, add le még egyszer a rendelésed. Nem fogjuk 2x elküldeni ugyanazt a terméket, erre figyelünk.

*

*

Nincs az a termék, amit szeretnék venni, lesz valamikor?

Ha éppen nincs is raktáron amit venni szeretnél, írj nekünk, és megírjuk mikorra várható.

Nyomás a legtetejére!