Üdvözlünk! Webáruházunk cookie -kat használ,

melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást tudjunk nyújtani számodra. Ha többet szeretnél tudni, kattints ide.

Rendelj saját képpel és másnap már postázzuk! Rendelj saját képpel és másnap már postázzuk!

Hogyan működik a garancia?

 

Hogyan érvényesítsd a garanciát?

Ha a megrendelt termékkel nem vagy elégedett, és szeretnéd visszaküldeni, akkor ezt 72 órán belül minden indok, nélkül megteheted. Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, SMS-ben, vagy email-ben. Mi ekkor visszatérítjük a termék árát, a szállítási költséggel együtt. Nagyobb értékű dolog esetén meg fogunk kérni, hogy küld vissza nekünk a terméket. Mielőtt visszaküldenél valamit, minden esetben kérlek beszéld meg velünk!

Ha meghibásodik a termék, amit rendeltetés szerűen használtál, (értsd; a plüss játékot nem adtad a kutyának, a karkötőt nem hagytad napokig az esőben, stb...) kilyukad, elszakad, vagy észre veszel rajta valami súlyos hibát, amiről eddig nem tudtál, a garanciádat 1 hónapig érvényesítheted. Ez az időszak a számlán feltüntetett dátummal kezdődik. Ennek letelte után, a terméket már nem áll módunkban visszacserélni.

 

Ha módunkban áll, természetesen minden hibás terméket kicserélünk egy újra. Ha ezt nem tudjuk megtenni, visszafizetjük a vételárat a szállítási költség mellett.

Reméljük a fenti dolgokra nem lesz szükség és minden vásárlás alkalmával boldogan távoztok tőlünk. :) Bármi baj adódik keressetek minket a weboldal kezdőlapján, jobb oldalt feltüntetett elérhetőségek egyikén.

 

*

 

*

Garanciális feltételek (hivatalos)


HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez. Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 1 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó eladó telefon számán. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Nyomás a legtetejére!