Hogyan érvényesítsd a garanciát?
Ha a megrendelt termékkel nem vagy elégedett, és szeretnéd visszaküldeni, akkor ezt 72 órán belül minden indok, nélkül megteheted. Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, SMS-ben, vagy email-ben. Mi ekkor visszatérítjük a termék árát, a szállítási költséggel együtt. Nagyobb értékű dolog esetén meg fogunk kérni, hogy küld vissza nekünk a terméket. Mielőtt visszaküldenél valamit, minden esetben kérlek beszéld meg velünk!
Ha meghibásodik a termék, amit rendeltetés szerűen használtál, (értsd; a plüss játékot nem adtad a kutyának, a karkötőt nem hagytad napokig az esőben, stb...) kilyukad, elszakad, vagy észre veszel rajta valami súlyos hibát, amiről eddig nem tudtál, a garanciádat 1 hónapig érvényesítheted. Ez az időszak a számlán feltüntetett dátummal kezdődik. Ennek letelte után, a terméket már nem áll módunkban visszacserélni.
Ha módunkban áll, természetesen minden hibás terméket kicserélünk egy újra. Ha ezt nem tudjuk megtenni, visszafizetjük a vételárat a szállítási költség mellett.
Reméljük a fenti dolgokra nem lesz szükség és minden vásárlás alkalmával boldogan távoztok tőlünk. :) Bármi baj adódik keressetek minket a weboldal kezdőlapján, jobb oldalt feltüntetett elérhetőségek egyikén.
*
*