Üdvözlünk! Webáruházunk cookie -kat használ,

melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást tudjunk nyújtani számodra. Ha többet szeretnél tudni, kattints ide.

Újra nyitva! Éljen! Újra nyitva! Éljen!

Hogyan működik a garancia?

 

Hogyan érvényesítsd a garanciát?

Ha a megrendelt termékkel nem vagy elégedett, és szeretnéd visszaküldeni, akkor ezt 72 órán belül minden indok, nélkül megteheted. Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, SMS-ben, vagy email-ben. Mi ekkor visszatérítjük a termék árát, a szállítási költséggel együtt. Nagyobb értékű dolog esetén meg fogunk kérni, hogy küld vissza nekünk a terméket. Mielőtt visszaküldenél valamit, minden esetben kérlek beszéld meg velünk!

Ha meghibásodik a termék, amit rendeltetés szerűen használtál, (értsd; a plüss játékot nem adtad a kutyának, a karkötőt nem hagytad napokig az esőben, stb...) kilyukad, elszakad, vagy észre veszel rajta valami súlyos hibát, amiről eddig nem tudtál, a garanciádat 1 hónapig érvényesítheted. Ez az időszak a számlán feltüntetett dátummal kezdődik. Ennek letelte után, a terméket már nem áll módunkban visszacserélni.

 

Ha módunkban áll, természetesen minden hibás terméket kicserélünk egy újra. Ha ezt nem tudjuk megtenni, visszafizetjük a vételárat a szállítási költség mellett.

Reméljük a fenti dolgokra nem lesz szükség és minden vásárlás alkalmával boldogan távoztok tőlünk. :) Bármi baj adódik keressetek minket a weboldal kezdőlapján, jobb oldalt feltüntetett elérhetőségek egyikén.

 

*

 

*

Garanciális feltételek (hivatalos)


HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez. Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 1 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó eladó telefon számán. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Nyomás a legtetejére!