Üdvözlünk! Webáruházunk cookie -kat használ,

melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást tudjunk nyújtani számodra. Ha többet szeretnél tudni, kattints ide.

Megértettem
Termékek Menü
0
Jelenleg erre barangolsz: > >

Vásárlási feltételek

 

 

A vásárlás menete, és hogyan működik a pénztár

Miután megtetszett az egyik termékünk, kattints a termék nevére, vagy a részletek gombra. Itt bővebb információkat olvashatsz, és további képeket nézegethetsz. Ha szeretnéd megvenni, kattints a kosárba gombra. A termék ilyenkor bekerül a bal felső sarokban lévő kosárba. Most tovább nézelődhetsz, és további cuccokat pakolhatsz a kosárba. Ha végeztél, kattints a pénztár gombra.

1. lépés. A termék a pénztárban van. Ezzel elindíthatod a vásárlási folyamatot. Ha akarsz, regisztrálhatsz a honlapra. Ez azzal az előnnyel jár, hogy a következő vásárlásaidnál az összes adatod már ki lesz töltve, így nem kell azokat minden alkalommal beírnod. Ha nem szeretnél regisztrálni, kattints a vásárlás regisztráció nélkül gombra.

2. lépés. Add meg a személyes adataidat. A csillaggal megjelölt mezők kitöltése különösen fontos. Telefonszámnak mindenképpen olyat adj meg, ahol napközben elérhető vagy.

3. lépés. Válaszd ki, hogyan szeretnéd megkapni a csomagot. Ha budapesti vagy, és el tudsz jönni napközben a XV. kerületbe, akkor a személyes átvétel lehetőséget ajánljuk. Minden többi esetben kiküldjük a csomagot a címedre.

Postát nem veszünk igénybe, helyette futárral dolgozunk. Ez a szolgáltatás ugyanaz, mint a posta, de sokkal gyorsabb, és gazdaságosabb. Ha van bankkártyád, és el tudjátok utalni a vásárlás összegét nekünk, akkor a házhozszállítás GLS futárral -t válaszd. Ilyenkor előre elkérjük a pénzt, és ezt követően indítjuk a csomagot. Ha készpénzben szeretnél fizetni amikor kézhez kapod a csomagot, akkor a házhozszállítás GLS futárral, utánvétellel lehetőséget válaszd.

Ha városban laksz, és van a közeledben egy Foxpost csomagautomata akkor oda is kérheted a csomagot. Előnye, hogy olcsóbb mint a futár, csak el kell menned a rendelésedért. A Foxpost-tól SMS-t fogsz kapni, amint megérkezett a csomagod a helyszínre.

További lehetőség a Budapesten a Hungexpo-n személyesen átvenni a csomagot. De ezt csak évente 4 alkalommal lehet, Mondocon-on. Ha nincs közelgő Mondocon, akkor ez a lehetőség láthatatlan, és nem tudod kiválasztani.

4. lépés. A honlap tájékoztat a fizetési módról. Itt semmi dolog nincs.

5. lépés. Írhatsz megjegyzést nekünk a vásárlásod mellé. Például, hogy melyik napra kéred a szállítást. Megpróbáljuk teljesíteni. Illetve, fontos, hogy el kell fogadnod alul a vásárlási feltételek -et. Miután ez is megvan, kattints a megrendelés gombra.

Ezzel elküldted nekünk a rendelésed, és sikeresen vásároltál az Odango.hu -n. Ha megtetszik még valami a honlapon, de már elküldted a megrendelést, az sem baj. Nyugodtan vedd meg külön a kimaradt terméket, és ugyanígy rendeld meg tőlünk. Mi összerakjuk az előzővel, és egy csomagban fogjuk kiküldeni. A szállítási díj, pedig nem fog változni.

 

Köszönjük, hogy végigolvastad!

*

*

Vásárlási feltételek, szabályok (hivatalos)

A szállítástól elállás


Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás


A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia


A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés


A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése


A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

 

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefonon van lehetőség.